Procedura zgłaszania naruszeń

Procedura zgłoszenia naruszenia

Procedura nie obejmuje przyjmowania rozpatrywania zgłoszeń anonimowych. Przez zgłoszenie anonimowe rozumie się niemożność zidentyfikowania tożsamości osoby zgłaszającej naruszenie.

 

Zgłoszenia można dokonać w następujący sposób:
- Pisemnie, na formularzu zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 2 do Procedury dostępnym do pobrania na stronie internetowej w formie korespondencyjnej na adres doręczeń podmiotu prawnego : ul. Ks. J. Popiełuszki 30, 63-100 Śrem, z dopiskiem na kopercie np. „sygnalista-dotyczy naruszenia prawa”.

 

Osobą upoważnioną do przyjmowania zgłoszeń jest sekretarz szkoły.

 

Zgłoszenie należy dokonać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Procedury ochrony Sygnalistów, zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 stycznia 2025 13:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Jędraś
Ilość wyświetleń: 48
21 stycznia 2025 12:52 (Sławomir Jędraś) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_7_obowiazek_informacyjny_dla_osoby_ktorej_dotyczy_zgoszen ie_naruszenia_prawa_oraz_swiadkow_wskazanych_w_zgoszeniu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 stycznia 2025 13:02 (Sławomir Jędraś) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 stycznia 2025 13:01 (Sławomir Jędraś) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_6_obowiazek_informacyjny_dla_sygnalisty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)