Procedura nie obejmuje przyjmowania rozpatrywania zgłoszeń anonimowych. Przez zgłoszenie anonimowe rozumie się niemożność zidentyfikowania tożsamości osoby zgłaszającej naruszenie.
Zgłoszenia można dokonać w następujący sposób:
- Pisemnie, na formularzu zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 2 do Procedury dostępnym do pobrania na stronie internetowej w formie korespondencyjnej na adres doręczeń podmiotu prawnego : ul. Ks. J. Popiełuszki 30, 63-100 Śrem, z dopiskiem na kopercie np. „sygnalista-dotyczy naruszenia prawa”.
Osobą upoważnioną do przyjmowania zgłoszeń jest sekretarz szkoły.
Zgłoszenie należy dokonać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Procedury ochrony Sygnalistów, zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespolu Szkół Politechnicznych im. Powstańców Wielkopolskich, 63-100 Śrem, ul. Ks. J. Popiełuszki 30